2011. június 13., hétfő

Döntés+szavazás :)

Sziasztok!
Köszönöm a kedves szavakat az előző bejegyzésnél! Úgy döntöttem, hogy megpróbálom. Szóval még remélem a héten, legkésőbb a jövőhéten elküldöm a könyvmolyképzőnek a Lidércfényt. Addig átnézem, majd reménykedtem a legjobbakban :) Meg persze abban is, ha mindez nem sikerülne, és visszautasítanák, akkor visszajöttök olvasni :) Bár végső megoldásként a magánkiadásra is gondoltam, de ez még odébb van. Indítottam a chat felett egy szavazást. Néhányan már írták, hogy megvennék könyvben a történetet, de kíváncsi vagyok, hogy kb hányan lennétek. Csak őszintén :) A történettel kapcsolatos híreim, történések továbbra is itt lesznek. Én pedig írok továbbra is, bármi is lesz a továbbiakban :)

Puszi: Ginewra


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése