2011. június 12., vasárnap

A blog és a történet sorsa

Sziasztok!
Ma reggel befejeztem a Lidércfényt, 35 fejezet+Prológus+Epilógus. Hihetetlen érzés :D Néhány napja írtam, hogy hirdettek egy lehetőséget a Facebook Vörös Pöttyös oldalán, ami miatt egy őrült ötletem támadt. Mindig vágytam arra, hogy egyszer kiadják egy könyvemet. És most van egy kész könyvem. Lehet, hogy megpróbálom. Tudom, hogy nem nagy szám ez a könyv, és mások sokkal jobban írnak nálam, de megpróbálni lehet :) Viszont ha ezt az utat választom, akkor nem túl előnyös dolog feltölteni a könyvet az internetre. Úgyhogy lehet, hogy a blog számára ez egy szünetet jelent majd. Persze a történettel kapcsolatos hírek továbbra is felkerülnének.
Legalább egy hét amíg átnézem, kijavítgatom és egy barátnőmet is megkértem, úgyhogy eltart egy darabig amíg összeáll a végleges változat. Na meg persze, a kiadók sem válaszolnak azonnal.

Ez életem legnagyobb álma, szerintetek megpróbáljam?

Puszi:
Ginewra

13 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem is ez életem legnagyobb álma, és ha lehetőségem adódik majd rá, minden bizonnyal meg fogom próbálni.
    Szóval azt mondom, vágj bele, bár hiányozni fog a történet, mert ez lekörözve sok Twilight-ficet, a kedvenc blogjaim közé tartozott.
    Sok szerencsét, és kívánom, hogy kiadják. Ha könyvesboltba lesz, én megveszem ;)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm :) Jól esett, amit írtál :) Semmiképpen nem kell elbúcsúzni a történettől, akárhogy döntök is. Mert ha kiadják, akkor könyvben, ha meg nem, akkor továbbra is itt olvashatjátok majd. Remélem, hogy nem veszítek el ezért sok olvasót :/ Szóval blog semmiképpen nem zár be, és mindenképp végig olvashatjátok! :) Valóra vált álom lenne, ha könyvesboltban lenne, és nagyon örülni fogok, ha megveszed :)
    Puszi: Ginewra

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Mindenféle képen próbáld meg! Ki ne hagyd! :) Én is így tettem, egy próbát meg ér! :) Ha össze jön, gratulálok és tuti megveszem a könyvet, mert könyveben jobban szeretek olvasni! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Mindenképpen próbáld meg. Nagyon szívesen olvasom a történeteidet könyv formában is. REmélem autogrammot is kapunk a könyvbe tőled, hogyha kiadták a történetedet. Nagyon sok sikert kívánok hozzá ihletet, kitartást, energiát, és időt. Szorítok érted!! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Yzarr!
    Köszi a biztatást! :) Te is? És hogy alakult? Nagyon örülök, hogy így gondolod. Kevés dolog tehetne boldogabbá annál, hogy megvennétek a könyvemet :) Köszi <3
    Puszi: Ginewra

    Szia Heather!
    Köszönöm :) Természetesen, ha adódik lehetőségem, az a legkevesebb ;) Főleg neked, hiszen szinte mindig írsz kritikát :) Köszi mindent.
    Puszi: Ginewra
    Ui: Te ajánlottál engem a Vörös pöttyös oldalán? Ha igen, nagyon szépen köszönöm, nagyon boldoggá tettél!!

    VálaszTörlés
  6. Istenem...add ki!!! Megveszem,megveszem,megveszem!! lehet,hogy fájna a szívem,hogy egy picivel később olvasom,de annál nagyobb lenne később teljes egészében megkapni!!
    Imádom ezt a történetedet,és igazán jó lenne könyvben is megkapni!! Egy csodás borítóval az elején!!
    Szóval ne késlekedj,hisz drukkolunk neked!!
    Puszy

    VálaszTörlés
  7. Szia Petrucy!
    Mindig sikerül meghatnod :) Köszönöm ♥ Olyan aranyosak vagytok :) Még átolvasom, korrigálom a hibákat, a barátnőmmel is átnézetem, aztán elküldöm. Remélem, hogy szerencsém lesz. Ha pedig nem lesz szerencsém, várlak titeket vissza ide olvasni :) Köszi mindent!!
    Puszi: Ginewra

    VálaszTörlés
  8. Szia! :)
    Nagyon jó történet, szerintem mindenképpen próbáld meg! Ha sikerül tuti, hogy megveszem :D
    Hajrá! :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    A többiekkel teljesen egyetértek mindenben, ne hagyd ki a lehetőséget! Sajnálom én is, hogy később olvashatjuk, de megéri, hiszen nagyon jó történet. Remélem hogy kiadják! Szurkolok neked!
    Puszi

    VálaszTörlés
  10. Itt leszünk...:) És nem mozdulunk!!:) Várunk vissza majd!!:) De remélem akkor már tudni fogom a történet alakulását!!:) Hisz lesz egy könyvem belőle!!:D
    Puszy

    VálaszTörlés
  11. Szia Kingaa!
    Köszi :) Nagyon örülök neki :)
    Puszi.

    Szia adadel!
    Hamarosan elküldöm, még megvárom amíg a barátnőm átnézi és véleményezi. Én már nagyjából a végére értem :) Köszi mindent!
    Puszi.

    Szia petrucy!
    Nagyon remélem :) Most éppen azon gondolkozom, hogy írjak-e folytatást, pedig nem terveztem :D de úgy néz ki a történet írja saját magát :D Köszi mindent!
    Puszi.

    VálaszTörlés
  12. Igen, én voltam, és nagy örömmel és bizalommal ajánlottam. Nagyon jó történet, megérdemelné a könyv formát is. :)

    VálaszTörlés